7. اشتیاق پیدا کنید و به سفر انجام آن متعهد شوید

اگر به چیزی علاقه دارید یا اگر اشتیاق جدیدی کشف کردید، خود را متعهد کنید که یاد بگیرید و در آن بهتر شوید. اولین ویزیت قبل از زایمان

هیچ کس در هیچ کاری متخصص نیست مگر اینکه ابتدا کار را انجام دهد. بفهمید که به چه چیزی علاقه دارید و زمان بگذارید تا در آن کار خوب شوید.

نکته کلیدی این است که روی چیزی تمرکز کنید که واقعاً به شما انرژی می دهد. به این ترتیب احتمال بیشتری وجود دارد که از فرآیند یادگیری و بهبود مهارت های خود در آن زمینه لذت ببرید.

سوالات متداول

اگر در هیچ کاری خوب نباشید چه کار می کنید؟

اولین قدمی که باید بردارید وقتی احساس می کنید در هیچ کاری خوب نیستید این است که خودگویی منفی را متوقف کنید. ذهن شما داستانی تخیلی به شما می گوید که استعداد ندارید، که نمی تواند دور از واقعیت باشد. هنگامی که طرز فکر شما درست شد، می توانید از پیشنهادات این مقاله برای شناسایی استعدادهای خود استفاده کنید.

چرا بعضی ها در همه چیز خوب هستند؟

حتی افرادی که به نظر می رسد در بیشتر کارها خوب هستند، در همه چیز استعداد ندارند. حتی ممکن است مهارت هایی داشته باشید که آنها آرزو دارند. اما مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که مهم نیست دیگران در چه کاری خوب هستند یا نیستند. تنها چیزی که مهم است این است که چه تاثیری بر دنیا می گذارید.ویزیت توسط پزشک

از مقایسه خود با دیگران دست بردارید و روی بهترین نسخه خود بودن تمرکز کنید.

مگر می شود استعداد نداشت؟

اگر احساس می کنید استعداد ندارید، یا به استعدادهای خود پی نمی برید، استعدادهای خود را کم می فروشید یا برای کشف استعدادهای خود به اطلاعات و تجربه بیشتری نیاز دارید. این مقاله را مرور کنید و از توصیه ها برای شناسایی مهارت های منحصر به فرد خود استفاده کنید.