سفید کردن دندان در خانه چگونه کار می کند؟

خمیردندان ها از قاعده پراکسید مستثنی هستند. بیشتر خمیردندان‌هایی که برای سفید کردن دندان‌ها تبلیغ می‌شوند، حاوی ماده سفیدکننده نیستند، بلکه حاوی مواد ساینده‌ای مانند سیلیس هستند که به طور مکانیکی لکه‌ها را از لایه مینای دندان‌های شما پاک می‌کنند.ایمن ترین برنامه های پیام رسان

در حالی که روش‌های سفید کردن دندان‌ها احتمالاً توسط دندانپزشک شما ارائه می‌شود، بسیاری از مردم برای راحتی و مقرون به صرفه بودن به محصولات سفیدکننده خانگی روی می‌آورند. رابرت دی پیلا، دندانپزشک زیبایی در دیترویت می‌گوید: «اگر فردی دندان‌های سالم، سالم و ساختار دندانی داشته باشد، یک محصول بدون نسخه می‌تواند کارساز باشد. با این حال، برای افرادی که کار دندانپزشکی، التهاب لثه، حساسیت دندان یا پوسیدگی دارند، محصولات بدون نسخه می توانند این مشکلات را بدتر کنند.

چگونه دندان های حساس را سفید کنیم

شایع ترین عارضه جانبی نامطلوب سفید کردن دندان، حساسیت است. مدت زمان درمان و شدت و ترکیب شیمیایی عامل سفید کننده همگی نقش دارند.

ADA خاطرنشان می کند که تحقیقات بیشتری در مورد پیشگیری از حساسیت برای بلیچینگ دندان مورد نیاز است. هنگامی که با متخصص دندانپزشک خود صحبت می کنید، حتما در مورد حساسیت نیز بپرسید. دندانپزشک شما می‌تواند هر نوع درمان قبل یا بعد از سفید کردن را که ممکن است در گذشته برای بیمارانش موثر بوده باشد، توصیه کند. به عنوان مثال، آنها ممکن است یک عامل حساسیت زدا یا یک درمان فلوراید را برای تقویت مینای دندان توصیه کنند.آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران

ابتدا مشکلات دهان و دندان را درمان کنید. پوسیدگی دندان، دندان های ترک خورده یا ریشه های باز در لثه نیز می تواند باعث حساسیت دندان شود که ممکن است با عوامل سفید کننده بدتر شود. اگر علائم پوسیدگی یا بیماری لثه را دارید، قبل از استفاده از محصولات سفید کننده خانگی توسط دندانپزشک تحت درمان قرار بگیرید.