عادت ساده سالم که زندگی شما را تغییر می دهد :

"ما همان کاری هستیم که مکررا انجام می دهیم، بنابراین برتری یک عمل نیست بلکه یک عادت است."آموزش و سرگرمی

امروز ما به یکی از موضوعات مورد علاقه من می پردازیم: عادت های ساختن.

بله دوستان، من در مورد ایجاد عادات کاملاً گیک هستم و عاشق مطالعه، خواندن و به کار بردن عادات جدید در برنامه روزانه خود هستم تا زندگی خود را بهتر کنم.

این 10 عادت ساده سالم که زندگی شما را تغییر می‌دهد، تعدادی از عادت‌های مورد علاقه من هستند که در برنامه روزانه‌ام پیاده‌سازی کرده‌ام و تأثیر زیادی بر انرژی، طرز فکر و سلامت من داشته‌اند.

1. تختخواب خود را صبح مرتب کنید

من این عادت را از تیم فریس پس از خواندن کتاب او در هفته کاری 4 ساعته گرفتم. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما مرتب کردن رختخوابتان در صبح می‌تواند به شما احساس موفقیت بدهد و شما را برای بقیه روز آماده کند. این کار ساده همچنین می تواند زنجیره ای از تصمیمات خوب دیگر را در طول روز شما آغاز کند. پس رختخواب خود را دوستان بسازید!

2. یک برنامه صبحگاهی ایجاد کنید

این می تواند برای همه متفاوت به نظر برسد. شاید برای شما این باشد که هر روز صبح یوگا تمرین کنید، شاید در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه، یادداشت برداری کنید، یا شاید زمانی را برای نشستن و صرف صبحانه با خانواده خود اختصاص دهید.عکس ها را در آیفون ویرایش کنیم

هر چه که در حال ایجاد یک روال صبحگاهی باشد، به شما فرصت می دهد تا با شتاب و انرژی مناسب، روز را راحت کنید. این همچنین ممکن است تنها زمانی برای بقیه روز باشد که می توانید کمی خلوت داشته باشید، پس از آن لذت ببرید!