مشاوره تخصصی در مورد نوشتن بیانیه شخصی علوم کامپیوتر

عبارات عمومی مانند "به روز نگه داشتن با فناوری" چیز بسیار کمی به ما می گویند، اما اگر تجربه برنامه نویسی Scratch را دارید، یک زبان برنامه نویسی مانند C# یا جاوا را بررسی کرده اید، یا چیزی را با استفاده از Raspberry Pi ساخته اید، این موضوع مرتبط است.کلاس در برنامه نویسی به چه معناست؟

بازدید از بخش محاسبات دانشگاه، شرکت در یک نمایشگاه علمی، یا عضویت در یک انجمن محاسباتی نیز نشان دهنده علاقه شخصی به این موضوع است.

آن را ساده نگه دارید

ویرایش بیانیه شما فقط به معنای افزایش تعداد کاراکتر نیست. همچنین باید مطمئن شوید که نوشته شما کار خود را انجام می دهد: توضیح دهید که چرا می خواهید دوره را انجام دهید و چرا برای آن مناسب هستید.

سادگی کلید اینجاست. به دنبال جملات کوتاه و کوبنده ای باشید که منظور شما را متوجه می شود. مدام به خود یادآوری کنید که در حال نوشتن مقاله نیستید. آنچه مهم است حقایق است - اینها را به وضوح بیان کنید و از وسوسه دوزی کردن نوشته خود با زبان گلدار اجتناب کنید.

به عنوان یک راهنما، حدود 60٪ از فضا را صرف صحبت در مورد دوره خود کنید، چرا می خواهید آن را انجام دهید و چگونه برای آن مناسب هستید، 30٪ برای تجربه کاری خود و هر فعالیت دیگری که با موضوع شما مرتبط است و 10٪ در مورد آرزوهای شغلی شما

اینکه دقیقاً چگونه بیانیه خود را بنویسید به موضوع شما بستگی دارد - عموماً مردم بیشتر در مورد تجربه کاری برای دروس حرفه ای مانند پزشکی و حقوق می نویسند تا دروسی مانند ریاضیات یا انگلیسی که در آن تجربه کاری اهمیت کمتری دارد.

مشاوره تخصصی در مورد نوشتن بیانیه شخصی اقتصاد

اغلب اوقات، متقاضیان اظهارات مبهمی مانند "اقتصاد همه چیز را با خبر می کنند" یا "به عنوان یک خواننده مشتاق اکونومیست..." بیان می کنند، اما اینها تحت تأثیر قرار نمی گیرند.فیلم و سریال

در عوض، در مورد کتاب‌هایی که خوانده‌اید، وبلاگ‌های اقتصاددانانی که دنبال می‌کنید یا موضوعات موضوعی که دنبال می‌کنید، از جمله مواردی که به‌طور خاص برایتان جالب است (یا حتی مخالف آن) چیزی بگویید. خلاصه، خودتان باشید، صادق باشید و مطمئن شوید که اشتیاق خود را به موضوع نشان می دهید."